Mogen we jouw gegevens gebruiken voor gepersonaliseerde advertenties en meer?
We gebruiken cookies om je een betere gebruikerservaring te bieden en voor gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties, en delen deze onder andere met Google (Google’s Privacy & Terms site ).
We gebruiken ze om informatie over uw gewoontes op onze website op te slaan en voor marketing doeleinden. Het helpt ons om u de allerbeste ervaring te bieden en om te personaliseren wat u ziet.
Door op deze banner te klikken, geef je ons toestemming om gegevens te verzamelen en deze te delen met onze partners.
Als onderdeel van onze service hebben we een eigen medewerker Technische Dienst. Hij zorgt ervoor dat je apparatuur in goede staat blijft of bij tegenslag dat het gerepareerd kan worden voor zover mogelijk.
Je mag je apparatuur binnen brengen, een afspraak maken of we komen op locatie.
Langsbrengen
Eenvoudig je inkopen en onderhoud combineren? Maak een afspraak en je pedicuremotor wordt onderhouden terwijl jij je inkopen kan doen in onze winkel. Na ongeveer een uur is het apparaat weer klaar voor gebruik. Is er een reparatie nodig, dan kan het langer duren. Onze monteur vertelt je hier graag meer over.
We snappen dat een behandelstoel langsbrengen lastig is, maar niet getreurd: we komen ook op locatie! Kijk voor meer info hieronder.
Onderhoud op locatie
Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen of wil je een groot/zwaar apparaat laten onderhoud, dan komen wij naar jou toe! Gaat het om een pedicuremotor, dan maak je bovendien gratis gebruik van een leenmotor. Zo hoef je geen afspraak af te zeggen en blijf je doorwerken.
Gaat het om een behandelstoel, dan vragen we je uiteraard wel om hier tijd voor te reserveren. Nadat we je aanvraag hebben ontvangen, neemt onze monteur contact met je op. Hij kan je een indicatie geven van de verwachte duur van het onderhoud en de kosten.
Bij onderhoud op locatie worden naast de onderhouds- en reparatiekosten ook voorrijkosten in rekening gebracht. Maak voor jezelf uit wat interessanter is voor je is, want onderhoud op onze locatie is natuurlijk goedkoper.
Lees er meer over op ons blog >>>
Nu een afspraak maken >>>
Garantiegevallen
Gaat je apparaat binnen 1 jaar kapot, dan heb je mogelijk nog recht op garantie. Neem hiervoor contact met ons op. In de meeste gevallen rekenen we de eerste 6 maanden geen voorrijkosten en werkuren indien er een probleem binnen de garantie is van grote goederen is, en het eerste jaar geen werkuren van onze medewerker. Wil je meer zekerheid, kijk dan of een van onze service contracten interessant voor je kan zijn.